Orkest dirigent op het podium

Futura

Met elkaar muziek maken, da's toch het leukste wat er is..!

De jeugd heeft de toekomst. Vandaar de naam 'Futura' voor het leerlingenorkest van Muziekvereniging Lekkerkerk. Een eigen naam en de eigen shirts zorgen voor een stukje zelfstandigheid en een eigen gezicht.

Het doel van Futura is uiteraard de jonge muzikanten uit te dagen om op een leuke en ontspannen manier met elkaar muziek te maken. Repetities vinden plaats op de maandagavond in het eigen clubgebouw 'De Muziektent' aan de Koninginneweg 7a in Lekkerkerk. Futura repeteert voorafgaand aan het harmonieorkes, iets dat de aansluiting bevordert. Het geheel staat onder leiding van Imre Rolleman.

Futura heeft regelmatig optredens. Tijdens concerten van de harmonie, voorspeelavonden en bij eigen concerten kunt u Futura beluisteren. Samenwerkingen worden niet geschuwd, zo wordt er regelmatig met de AMV-leerlingen opgetreden en worden ook schoolleerlingen uitgenodigd om met Futura mee te musiceren.

Iedere maandagavond, uitgezonderd de schoolvakanties, is er een orkestrepetitie. Ben je geïnteresseerd? Je bent van harte welkom een repetitie bij te wonen.

Verdere informatie kunt u opvragen via: muziekschool@muziekvereniginglekkerkerk.nl